e-karne

E-Okul sisteminin harika yönlerinden biri de henüz karneler hazırlanmadan öğrencilerin karnelerini görmeleri.E-Okul sistemi içerisindeki e-karne modülü tüm veli ve öğrencilerin kullanımında.
E-Karne notlarını öğrenmek isteyenler buraya




283 yorum :

taha dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

of ya niye e okul açılmıyor hayretbirşey kardeşm ya

Adsız dedi ki...

şimdi açtım ben ama not bilgisi açılmadı

Adsız dedi ki...

aynen ya notlar yazmıo üfff

Adsız dedi ki...

oley taktir alıyorum.çok seviçliyim:D

Adsız dedi ki...

ya benimki de açılmıyo daha doğrusu not bilgisi açılmadı

Adsız dedi ki...

öff be açılmıyacaksa niye yapıldı kardeşim bu site hiç açamıyorum

Adsız dedi ki...

ewet ya acılmıyor offfff buneyaaaaaaaaaa offff sinir oldum yaaa

Adsız dedi ki...

ya offf acılmadı yaa nedn böle olduuu cumartesimi acılıyorr
acabaa
nese offyaaa

Adsız dedi ki...

of sinir oluyorum e okulu açıyorum karnem çıkmıyo kahretsin böyle işiii

Adsız dedi ki...

notlar nie yazmıo ya:s

Adsız dedi ki...

offf ya bu nebiçim bişey notlar acılmıyo yetkililerrrrrrrrrrrrrrrrr nerdesinizzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

not bilgisi çıkmıyor bir problemmi var

Adsız dedi ki...

yoğunluktan dolayı e-okul açılmıyor
sabahın erken saatlerinde veya gece 12 2 gibi açabilirsiniz bence

Adsız dedi ki...

milli eğitimin yapacağı şeyde bu kadar olur ztn daha iyisini mi bekliyodunuz bunlardan...

Adsız dedi ki...

okulda not bilgisi gözükmez tabi karne leri hazırlıyorlar galiba

Adsız dedi ki...

kardeşim her sene aynı şey ya .Bu seferde not bilgileri açılmıyor.

Adsız dedi ki...

çalışmmmmmmmmmııııııııııyyyyyyooooooooooo

Adsız dedi ki...

kardeşim ne biçim iş yapıyosunuz ya kaldırın yada açın bizi bekletmeye ne hakkınız var hayret bişey :/

helin dedi ki...

ya niye notlarımı öğrenemiyorum delirecem yaa

osman dedi ki...

offff ya notlar gorunmuoooooooo olmaz bole şikayetim warrrrrrr

muhsin dedi ki...

bu sitenin amacı ne kardeşim notlarımı göremiyorum amaç ne acaba......

Adsız dedi ki...

acaba not bilgisi ne zaman açılıcak?

Adsız dedi ki...

evet ya arkadaşlar neden e-okul acılmıyor ne zaman acılacagını bilen varsa bize soylesin ya?

Adsız dedi ki...

offffffff açılsın artık şu e okul

Adsız dedi ki...

ya niye e okul'la giriyo daha doğrusu giriyorda niye not sayfası çıkmıyo bilgisi olan

Adsız dedi ki...

bu eokul sistemini yaptıklarına göre bi işe yaraması gerekeyor ve biz notlarımızı öğrenemiyoruz zaten bi iş de düzgün yapmıyolar!

Adsız dedi ki...

notlar gözükmüyoo uffff

Adsız dedi ki...

hay sızın lan okul bıtmıs hala notlarınıza baqcanız sunun surasında kac gun kaldı karnende gorursun artık

Adsız dedi ki...

offffffff yha niye açılmıyo bu e okul açılmıcaksa niye yaptılar bu e okulu :S

Adsız dedi ki...

karne döneminde devre dışı bırakıyolar yoqunLukla veya başka bi becereksizLikle alakası yok karneyi aldıktan bir hafta sonra açılıyor prosödür ßöLe ßoşuna bekLemiyin açılmasını yoksa karnenin ne anLamı kalırdı dimi gençLik ;)

hakan dedi ki...

ya kardesim acın su siteyi ya walla bn notlarımı gormek istiyorum ya:!!

yok dedi ki...

acın su siteyiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i

Adsız dedi ki...

slm ben ismail neden karnemize bakamıyoz yaa açın?

Adsız dedi ki...

bilgi edinme hakkımızı elimizden alıyorlar belki ben girilen bir nota itiraz edecem..karneye yanlış girilince bir daha düzelmiyor o not.ALTYAPISINI İYİLEŞTİRMEK ÇOK MU ZOR BU SİSTEMİN..HAYIR ...ÇOK KOLAY AMA BUNU YAPACAK ADAM YOKKKKKKKKKKK .....

Adsız dedi ki...

evet açılmıyon ya sinir oldum

Adsız dedi ki...

YA NE BU HEM önce acılmıyoooooo sonra acılıncada not bılgısı vermıyor

Adsız dedi ki...

ya kardeşim böyle şey olurmu ya niye notları açmoyosunuzz adamı sinir ediyosunuz yaaa alla alla tümden kapatın daha iyi alla allla sizn yaptınız iş bukadar işte

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar neden e okul acılıyoda notlarımız acılmıyo? notlarıma bakamıyorum

ozkanfidan1997 dedi ki...

notlarımı göremiyorum

Adsız dedi ki...

arkadaslar e okul 12 hazırana kadar aılmıcakmıs...

Adsız dedi ki...

nasıl bır sıstem ya acılmıyor......>

Adsız dedi ki...

evet şuanda notlar falan görünmüyor ama geçen dönem karneyi almadan önce notlarımı görebilmiştim. 1 hafta snra falan açılmadı. 1-2 gece önce girdiğimde görmüştüm.

esra dedi ki...

karneler iğrenç bir belgedir

Adsız dedi ki...

evet arkadşlar size katılıyorum bi saat söylesinler bari oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooofffffffffffffffffffffffff açıııııııııııııııııııııııııııııılllllllllllllllllllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmııııııııııııııııııııııııııııııyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooooooooooooooooooo

Adsız dedi ki...

walla yaa ne anlamı kalır karnenin .hiç heyecan bırakmıyorsunuz insanda anca üflemeyi püflemeyi biliyorsunuz.hıı bi de karneni e-okulda kötü görünce hevesiniz kaçar...boşverin e-okulu yaaaaa....

Adsız dedi ki...

offff sinir şeyler

Adsız dedi ki...

sizin yaptığınız site bu kadar olur...

Adsız dedi ki...

ÇOK SAÇMA SENİN DEDİĞİNDE HİÇ OLMAZSA SINITA KALIP KALMADIĞIMIZI ÖĞRENİP ANNELERİMİZİ ÖLE GÖNDERİRİDİK HİÇ BİŞİİİ KESİN DİİL BÖYLE:d

Adsız dedi ki...

bu ne ya not bilgisi yok bişeyide düzgün yapın be yuhhh

haydar petek dedi ki...

offf neden e okula gırılmıyor yaaaaaa notlarımın 5 olmasına annem ınanmıyor yaaaaaaaa yaaaaaaaaa of kardeşim açın sunu yaaaaaaa

Adsız dedi ki...

offf neden e okula gırılmıyor yaaaaaa notlarımın 5 olmasına annem ınanmıyor yaaaaaaaa yaaaaaaaaa of kardeşim açın sunu yaaaaaaa

Adsız dedi ki...

bu ne ya insanları sinir etmekten başka bir işe yarmıo bu e okull bu siteyi oluşturmaktaki amaç notların öğrenci ve velileri tarafından görülmes i değilse ne diye yapıldı....?:(

Adsız dedi ki...

Of yaa e okul neden acılmıyor karne dönemin de

ben arşawin dedi ki...

ne zam acılcak bu e okul

Adsız dedi ki...

arkadaşlar öğretmen notları giriyordiye yada karnenin verilmesine az kaldı diye m.e.b. açılmasına izin vermiyor.

Adsız dedi ki...

üff yaa bu ne karne mize bakamıyoruz...

Adsız dedi ki...

karne zamanı bu yapılmaz ki ya sinir ediyorlar öffffffffffffffff

gamze dedi ki...

iyice sinirleniyorum ama

Adsız dedi ki...

HİÇ AÇILMIYOR

Adsız dedi ki...

nie açılmıyo ya açabilen biri sölesin nasıl açtığını

Adsız dedi ki...

o zmn yapmasınlar bu e okulu karnemizde göreceksek notlarımızı çok saçma ya

Adsız dedi ki...

ne biçim site notları öğrenemiyoruz ya açın ya kapatın

Adsız dedi ki...

yaaa off ya bu neee açilmiyor tam açilması gereken yerde açılmadıktan sonra ne gerek wardı böyle bir şeye yaaaaaaa offfffffffff

Adsız dedi ki...

:D aynen karnenin ne onemi kalırdı :d

Adsız dedi ki...

okulların kaanmasına daha bir hafta va çok erkn not bilgilerini kapatıyorlar zaten bizim millet eken tatil moduna girmeyi sviyor şaşırmadım.

Adsız dedi ki...

___arkadaşlar not bilgisi ve diğer bölümleri kapatıyorlar_____

Adsız dedi ki...

açtım sonunda yaşasıııın

Adsız dedi ki...

bende açamadım ama galiba notlar yazıldıktan bi süre sonra notlar gözükmüyor.Olsun ztn takdir alıcam.:D

Adsız dedi ki...

off ya of 1.sınıf öğrenci velisiyiz cok merak ediyoruz neden açılmıyo bu prosudur murosudur anlamıyoruz biz açılsın artık

kerime dedi ki...

yha arkiler benimde açılmıo yha sinir oldum içe ben notlarımı gormek istiom eylem yapalım:)

Adsız dedi ki...

sinir şey karnemizi görmek istiyoruz

Adsız dedi ki...

sinirrrrr

Adsız dedi ki...

ee okul not bılgılerı cıkmıyo ya ne zamn cıkcak galıba karneden sonra cıkcak:(((

Adsız dedi ki...

yha notlarımıza neden bakamıyoruz anlamadım bütün hocalar e okuldan bakabilirsiniz diyolar ama ortada ne not var nede başka bişi sinir oldum yha notlarımızı bize bildirsinler ya da e okulu adam gibi uygulasınlar...

Adsız dedi ki...

e okul var ama notlarım açılmadıktan sonra alın sizin olsun rica ediyorm bu sorunu giderin lütfen:(

adlı dedi ki...

Adlı :
acılsa nolcak . 1 hafta sonra karneler alınıo

Adsız dedi ki...

yaaa niye not bilgisi açılmıyor.

Adsız dedi ki...

beyler e-okul kapandı zaten bu saatten sontra açılsada birsey edigşmeycek arkadaslar e-okul gelecek seson açılacaktır

Adsız dedi ki...

ya e-okul 2 hafta sonra açılacakmış yani 12 haziran sabah saat 5.30 6.00 gibi .

Adsız dedi ki...

...of ya çok gicikler...

Adsız dedi ki...

öf ya gine taktir gine taktir bıkkkttttttttttttııııııııımmmmmmmmmmm ama bikerede sınıfta kalım

Adsız dedi ki...

yha bu nedir yha kaç gundur girmio illah bizi ugrastırcaklar be insan bi açar bu ne bekliyoruz gelmiyar her gun her gun dene yoq

Adsız dedi ki...

ya bu ne be war ama bi işe yaramıyo ne diye açtılarsa bunu bi saattir girmeye çalışıyorum giremiyorum sinirim bozuldu çok sıkıldım üffffffffffffffff offfffffffff öffffffffffffff yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

ulan hem siteyi yapıonus hem de aç mıonus olmaz bole sey kardesim

Adsız dedi ki...

yha kardeşim nie açmıolar insan son günn heyecennda açmıyınca öğrencilere gıcıklık nese ben mahmut hocann şifresini biliom ordan bakarım :D

Adsız dedi ki...

bende açtım ve notuma bakamadın birşey soylemiyo

adsız dedi ki...

arkadaşlar nptlar bizim için önemli deil önünüzdeki sınava yhani sbsye bakın bence takmayın bu kadar ne kadar kalmışki şunu7n şurasında sınava

Adsız dedi ki...

NOTLARIMI GORMEK İSTİYORUM AMA BİLGİLER GELMİYO BU SİSTEM NE ZAMAN ÇALIŞACAK ACABA ? BİLEN VARMIDIR??

Adsız dedi ki...

bu ne yaaaaaa çıldırmak üzereyim açamıyorum....

Adsız dedi ki...

oleyy ben baktım notlarıma 05 haziran 2009 saat 22:00 de site yoğun değil arkadaslar girin heyyyyy hiç birim(1) yok annem sevinçten yerin dibine girecek hepsi sıfır(0) tek beden 2 buhahahahahahahahahahahahahahahaha ezikler siz bakamadınızmı

Adsız dedi ki...

offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff nası bı sistem göstermiyoyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

yha şu e okul açılsın yha notlarımı göremiyorum ya yanlış geçirilmişse meb gelip düzeltsin sonra

Adsız dedi ki...

Dönem sonu yaklaşmasından dolayı , E - okul not bilgileri bölümü 12 Haziran 2009 tarihine kadar ( 2 Hafta )kapalıdır.

bu yüzden notlar görünmüyor...

Adsız dedi ki...

ya bu ne biçim işşşş neden acılmıo bu not bilgisi kısmı cıldırcam şimdi ya öfffffffffffffffffffffffffff allah kahretmesinnn sizi inşallahhhhhhhhh ne biçim site bu ya gecede acsam acılmıo offf cıldırcam şimdiiiiiii

hakan_reis dedi ki...

e okul kapandı galiba nasıl karnemize nasıl bakıcaz arkadaşlar

hakan_reis dedi ki...

e okul kapandı galiba nasıl bakıcaz arkadaşlar karneye

nisa dedi ki...

yaw of yaw sinirlerim bozuldu ne biçim şey bu hem öğrenicksiniz notlarınızı diosun8z hem de açılmıo beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

resmen bi saçmalık yaa madem notlarımızı göremicez o zaman ne anlamı varki böle bi sitenin bir an önce açılmasını temenni ediyorum yani daha sölicek çok şey varda neseee:S

Adsız dedi ki...

ay ben sizin ne biçim iş bu ya bişeyide doğru yapın lan e okula üye oldum nerdeyse gir çık gir çık bu sistemi yapanın ((allah bin belasını versin))...

Adsız dedi ki...

offff ya neden göstermiyo notları yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

üfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff eokula giremiyorum

Adsız dedi ki...

neden acılmıyo

Adsız dedi ki...

bu ders notları dewamsızlıq neden gozukmuyo yaa hayret biş€

Adsız dedi ki...

gözükmüor notlar yahu

Adsız dedi ki...

08.06.2009 ben vedat niye e okul açılmıyor rezil bir site bence

Adsız dedi ki...

madem karneyi görmicem ne işi yarıyo bu anlamadımki

Adsız dedi ki...

velilere okul müdür aracılğı ile çocuğunuzun karne notunu eokul dan öğrene bilirsiniz bilgisi veriliyor.ama yok çok gıcıklar

Adsız dedi ki...

bu iyi oldu msj gelmiyp herkez kaçsın okuldan

Adsız dedi ki...

YA GICIK OLDUM BU SİTEYİ AÇMAYANIN .......

Adsız dedi ki...

Notlar, görünmüyor.

Adsız dedi ki...

bune kardeşim deliricem kafayı yiyeceği karnemi göremiyorum bu ne kadeşim offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 2 zayıfla kalınırmı acaba 7.sınıf

Adsız dedi ki...

yaaa neden gözükmüyoo notlar yhaa bu site nie göstermiyoo bide gösteriyoo diyodu:))

Adsız dedi ki...

sevdili hocalarım
sizler neden
karne
notları vermiyorsunuz

Adsız dedi ki...

arkadaslar her sene böyle olur karne günü sürpriz olsun diye kapatırlar yani gece felanda denemeyin karneyi bekleyin

Adsız dedi ki...

benm ki de aaçıymıyo gına ve daralma geldi

Adsız dedi ki...

ya kardeşim su sıteyı acsanizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

yaaaaa ben lise son öğrencisiyim hiç bir notumu bilmiyorum ve çok merak ediyorum ne yapacam şimdi gerçi takdir alırım ama çoooooooooooooooooooooooooooooooooook merak ediyom

Adsız dedi ki...

YAAAAAAAA ÜF YAAAAA ANNEM KARNEMİN 5 GELİCEĞİNE İNANIYOR BİKER BAKSAM E OKULA ANEMİSİ SEVİNDERİCEMMİ YOKSA ÜZÜLÜCEMİ ÇOK MERAK EDİYORUM

Adsız dedi ki...

Yav bakın ben e-okula en az 10000
kere girmişimdir ama hiçbiri açılmıyoooooo anladığınız gibi buna çok öfkeleniyorum...Buda demektirki "ÇABUK AÇIN ŞU E-OKULUUU

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar e-okul not bilgisi karneler verilinceye kadar devre dışı bırakılmıştır nedeni, verilen notlardan ötürü velilerin ögretmenleri rahatsız etmeleri ve karne heyecanıdır.

Adsız dedi ki...

valla çok sinir oldum

Adsız dedi ki...

yaa lütfen siteyi ya hepten kapatın uraştırmyın bizi yada not ve devamsızlık bilgilerinide girin nasıl bişidirki bu böle bu kadar insan böle sitem ederken nie hala açılmıyo bu site bu insanların sölediklerinin hiç mi önemi yok yani

Adsız dedi ki...

bzi sinir etmeseler bu kadar çok yakınken e-okul kapatıyorlarya ondannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

offffffffffffffffffffffffffffffffff neden e okulda not bilgisi verilmiyor ben böyle sistemin biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib

Adsız dedi ki...

açılmıyacaksa neden koyuyorsunuz kardeşim yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa açın da notlarımızı görelim

Adsız dedi ki...

yha açılmıcaksa nie böylebi sistem yaptılar kardeşim alla allaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

esraben sanakatılmıyorum hem kendi dersinin nasıl oldunu görüyosun senin notn düşükse konuşma

Adsız dedi ki...

E-Okul ne işe yarıyor acaba? Milli Eğitim Bakanluığı bu konuda acil bir şeyler yapması gerekiyor. Karneleri burada görebilmek için ne işlem yapmak gerekiyor? Chat siteleri ve oyun siteleri bile daha iyi bir sisteme sahip iken burda en önemli şey eğitim diyoruz hani???? Nerde ??? 30 sene daha lazım, düzelmesi için, bekle dur işin ne... Oyun oyna ... Eğitim neyine, karne neyine? Tepkiliyiz...

Adsız dedi ki...

burası türkiye arkadaşlar hangi iş doğru dürüst işliyor ki..ben hiç şaşırmadım.

Adsız dedi ki...

of gozukmuyo zaten heyecanlıyız bi de bu cıktı basımıza ama bosuna beklemeyin arkadaslar bence notlar haftaya gozukur:D

Adsız dedi ki...

off yha her gün giriyorum açılıyo ama not bilgisi grgnmyoo yhaa

Adsız dedi ki...

hiç kimse saçmalamasın e-okul açılıyo kör müsünüz allah akıl versin

gizem dedi ki...

YHAAA ARKADAŞLARR HERKEZZ EKTİĞİNİİ BİÇİCEKK ŞURDAA 2 GÜN KALDII BEKLEYİNN BOŞUNAAA KENDİNİZİ SIKMAYANN PROSEDÜRDEN DOLAYII KARNEYEE 2 HAFTAA KALAA NOTLARII GÖREMESSİNİZZZZZZ:::::))))

Dilan Nilsu dedi ki...

ARKADAŞLAR ÇİLEDEN ÇIKTIĞINIZI GÖRÜNCE YAZAYIM DEDİM.

E-KARNE SON BİR HAFTA KAPATILIYOR.VELİLER VE ÖĞRENCİLER TARAFINDAN ÖĞRETMENLERİN VERDİĞİ SÖZLÜ NOTLARINA TEPKİ GÖSTERİLMESİN DİYE:=)

aslı dedi ki...

ya neden göremiyorum notlarımı sinir oldummmmmmmmmm ya hergün aynı yetkililer nerdesinizzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

bütün siteler böyle başlıktakini uyup açıyoruz ama göstermiyo

meyra dedi ki...

ben çok mutluyum çünkü bu sene teşekkür belgesi alıyorum daha doğrusu ben her sene takdir bel gesi alıyorum canlarım ...............................................

Adsız dedi ki...

arkadaşlar e okul sadece son hafta kapanıyor tabi o zaman notları öğreniyoruz:) ama dert etmayin inşallah haeppimizin karnesi güzeldir:):):)

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar hiç uğraşmayın.Ancak bize karneleri verecekler.E okul açılacak.Bu kadar basit.Anlamıyorum madem not bilgisi e-okul'da görülmesi gerek neden görülemiyo?

Adsız dedi ki...

beni piskoya bağlamayın

Adsız dedi ki...

gonuşmalann

Adsız dedi ki...

notları m.e.b. kapatmış bulunuy or, cuma karnelerle beraber görebilirsiniz ancak.

Adsız dedi ki...

ya kardeşimm bu açıl mıyoo ya

Adsız dedi ki...

talhha sen nerden isin

Adsız dedi ki...

bak valla geliyom oraya açın şu siteyi

soner dedi ki...

arkadaşlar bi öğretmenden aldığım bilgiye göre e-okul youğunluk ve çalışma nedeniyle 14 haziranda açılcakmış..

Adsız dedi ki...

off be bde hemn notunuzu öğrenn dio 2 hftadr bakamdm ya şu karneye bi işme yarmıo notlr olmynca açlmsn baride dada sinrlnmeylm e okl açk not yok ne biçim iş bu ya

ebru dedi ki...

ya offfffffff ya karnemı goremıyorum notlar yok yaaaaaaaaa cıkın gorcem sızı

ahe dedi ki...

Evet arkadaşlar Dilan ın dediği gibi e okul son hafta kapatılıyor yani notlar felan açılmıyor ama bu yoğunluğun azaltılması için yapılıyor tepki için değil. E okulun altyapısı henüz tam olarak oturtulmadığından yoğunluk durumunda kilitlenme olabiliyor, öğretmenler not girerken rahat etsin diye öğrencilerin notlarına bakılması engelleniyor
Saygılarımla...

Adsız dedi ki...

okul notlarıma bakamıyorum canim cok sıkkın okuldan nefret ediyorum:-s

Adsız dedi ki...

Ne adar maL varmış ya XD senin 180 küsür tane mal..!! sizin demenizle mi açacaklar not görüntüleme tablarını xD

Adsız dedi ki...

not bilgileri vermiyecekseniz kapatın arkadaşım siteyi ne uğraştırıyorsunuz insanları

Adsız dedi ki...

Durun yav nereye açıyonuz siteyi falan acelesi yok karneleri alalim hele sonra acarsiniz :D La bi kerede bi işi düzgün yapında utandirin la :S

Adsız dedi ki...

YA UF YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BU NE BİÇİM SİTE? HİÇ BİŞİ ÖGRENİLMİYOR

Adsız dedi ki...

ben notuba bakmak istedimde yok

Adsız dedi ki...

taktiraldım:)

taktirci dedi ki...

ufff püff hepiniz ezosunuz öğrenip ne yapacan

Adsız dedi ki...

zaten mebin yaptığı anca bu kadar olurr ne bekliosunuz kiiii

Adsız dedi ki...

takdir aldmmmmm

Adsız dedi ki...

bu ne ya nsl bı sıte bu..hem sıte acmıslar hem gırılmıo yaws..delı ederler ınsanı

Adsız dedi ki...

bu ne biçim site ya bi işide düzgün yapsamız olmazmı

Adsız dedi ki...

yha öf nie açılmıyo ki açıl dı bendede not bilgileri açılmadı

Adsız dedi ki...

bu e okul kadar malozki trozki görmedim karnemizi alacağımızzaman açılmıyoooooooooooor

Adsız dedi ki...

arkadaşlar not bilgisi son haftalar öğretmenleri sıkıştırıp not yükseltmek amacıyla yaptığınız şeyleri engeller mesela 68,59 hocam 70 yapın gibi

Adsız dedi ki...

of ya e okul niye açılmıyo karneler verildi ama açılmıyorrr

Adsız dedi ki...

açsınlar artık yaaaaaaaaaaaaaaaaa sınırım bozuldu

Adsız dedi ki...

ya bu ne biçim şey yha karneleri aldık daha da göremiyoz notları not bilgisi halen yok alın sitenizi başınıza çalın ne biçim şeysiniz yha offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff sitenizin de....

yunus alan dedi ki...

okul bir vakit gecirme yeridir karne notlarınızı kafaya takmayın gencler........

Adsız dedi ki...

ulan yeter be 2 haftadır bekliyorum e okul açılsın şimdide açılmış karne notlarım yok sıçarım sizin yapacağınız böyle işe

ali dedi ki...

not bilgisi yok ne ise yarar

Adsız dedi ki...

tabi açılmz karneler basıldı neden halaaaaaaaaa notları gostersinlerki

Adsız dedi ki...

karnemi görmek mistiyoru

Adsız dedi ki...

açılmassn açılma çokta tıınn

Adsız dedi ki...

E-Okul ne işe yarıyor acaba? Milli Eğitim Bakanluığı bu konuda acil bir şeyler yapması gerekiyor. Karneleri burada görebilmek için ne işlem yapmak gerekiyor? Chat siteleri ve oyun siteleri bile daha iyi bir sisteme sahip iken burda en önemli şey eğitim diyoruz hani???? Nerde ??? 30 sene daha lazım, düzelmesi için, bekle dur işin ne... Oyun oyna ... Eğitim neyine, karne neyine? Tepkiliyiz... bqn işte buna katlıorm hpinz aynı şeyleri yazmışsnz ama en dğrusunu bnu yazn qşi yazmş tbrk edrm sni

Adsız dedi ki...

açıldı herşey görünüyo.zaten karnemin hepsi 5.

Adsız dedi ki...

busene okul bıtın yaw

SEDANUR dedi ki...

BENCE ÇAK ÖNEMLİ BİR SİTE

Adsız dedi ki...

en sondaki yer açılmıyor

Buğra dedi ki...

ben ce bu site iyi değil e-okul yazın en üste tıklayın t.c kimlik numarısı gibi şeyler sorcak yanıtlayın kimlik soruları çıkacak cevplarsanız çıkar teşşekkür etmenize gerek yok...

Adsız dedi ki...

açılıyoya ama sonradan galiba:D ben gırıyom

Adsız dedi ki...

bencede sedanur çak güzel bi siteeeeee
okul okul bu senede sınıfta kal batul
dedik ama okul çok güzel bir şey neden dersen şimdi hep okuyanlar iş buluyor yaw

Adsız dedi ki...

okuuuuulllllllllllllllllllll
oukl bitti sonunda yaşasın deme daha lise var

Adsız dedi ki...

offff ya o güzel notlarım nerde ben notlarımı iştiom

Adsız dedi ki...

süpür ya taktir almşım oleyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

çok güzel ama bazen açılmıyor offfffffffffffffffffffffffffffffffff yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

seval dedi ki...

e-okul bence çok iyi bir site ailem ve ben cok memnunuz katkılarından dolayı MEB'e çok teşekkür eder ve saygılarımı sunarım.

Adsız dedi ki...

notlar yazmıyo yaaa offff

Adsız dedi ki...

siz eger okuyorsanız bende adam deilim işiniz gücünüz okulda fingirdemek devletin okulunu ögretmenini de boşa oyalıyorsunuz içinizde okumayacak olan varsa hiç başlamasın baba meslegine devam :)

Adsız dedi ki...

e okul hıc ıyı olmadı

Adsız dedi ki...

niye eokul açılmıyor????????**

Adsız dedi ki...

yha kafayı yıcem bılgılerı grıom bole bı kayıt yok dyo nıe acılmıo yha

Adsız dedi ki...

ben hep açıyorum karnemi de görüyorum bence hiç bi sorun yok tc. kimlik numarasnı yazın karşınıza her şey çıkar resminiz bile...

Adsız dedi ki...

öfffff ya sızde he abarttıkca abartıyosunuz ogrenmeyın ne olcak sıl sonu gelınce karnelerı alınca ogrenceksınız ne olcak sızde

ekrem dedi ki...

offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff acılmıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

ben okulumu çok seviyorum ama çarşamba günü önemli yerlerden önemli insanlar gelecek 24 wkim dayımın düğünü var beklerimmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

allah belnızı vermesin hem e-okul diye bişey koymuşunuş hemde notlar gözükmüyo ne gııcccııkkkkkkkk!!!

Adsız dedi ki...

tüm e okul kayıtların da birhata olmamalı

 
 
 

Sayfalar

ARŞİV